TOKYOOO

Hej alla hemlösa läsare nu är jaaaaaagggg i Tokyo!!!!!!!! Ni vet igår hur jag hade STOR panik!!! Jag skulle vilja tacka en kille som heter Marcus Retting!!! Stort tack till dig!! Han sa att planet skulle vara 1 timme sent så då var det ju helt ok!!! Eftersom planet skulle gå 23:45!! Suuuuppper haaapy!! :D:D:D:D:D Förresten skulle jag villja tacka Aööice Wolle för den helt nya Underbara designen!!! Världen handlar liiiiittteee mer om er nu!!! Och förlåt för att jag inte la in veckans låt!! Ska försöka fixa det längre frampå dan, när vi kommer fram till The 5ive star hotel ###########<-- Det är stjärnorna!! Vi ska självklart bo på hilton hotell!! Desutom hörde jag att P!ink var i Tokyo någonstans!! Dags för kändisjakt!! Det är extremt synd att jag glömde hagelbösan hemma!! Jaja jag får väl ta ett japanskt supervapen som träffar folk direkt utan att ens behöva sikta extremt BORING!!!! Så jag tror att P!ink får leva lite längre till. det är extremt --> :( :(:(:(:(:(:(:(:(:( Men men sånt är livet. Bloggar lite mer när jag kommer fram till The Hilton 5ive Star ############ Hotel in Tokyo, om dem inte har en dator ska jag personligen leta upp paris hilt och ta en liten kändisjakt!! Hahahahaha skoja paris kommer alltid vara din swedish BFF, även dem gör ett dumt program som ingen tycker om att kola på!! Jag menar alla vet ju att Paris Hilton redan har mig, hallå Paris VÄRLDEN HANDLAR INTE OM DIG DEN HANDLAR OM MIG!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0