Tillbaks Från BH!!!!!!!!!!

Hejsan alla små fattiga människor som läser min blogg!! Nu är jag tillbaks från Beverly Hills ledsen att jag inte har skrivit på typ 2 veckor men jag glömde datan hemma och fick inte köpa en ny!!! Mina föräldrar sa att det var onödigt men jag fatta inte vrf?? Liksom vi har ju ingen data i Beverly Hills men det har vi i New York så jag undrade varför vi inte kunde köpa en?? Såååååå konstiga de liksom sa att de bara ville ha svensk inköpta datorer och jag bara VA vafan snackar du om?? Sen skrek jag i morsans ansikte Världen handlar inte om dig den handlar om MIG. Ja så jag blev SÅÅÅÅÅ förbannad så jag rymde hemifrån, eller från huset i BH iallfall. O ni undrar vart jag gick så stannade jag hos Anna Anka resten av resan!!! Men de hade heller inga datorer!!! Vet inte om jag kan lägga upp bilder för jag tappa kameran i polen vid min lägenhet här hemma i stockholm, för de som undrar så bor jag på stora stolta STRANDGATAN, eller jag tror den hette så iallafall!!! hur ska jag veta är typ aldrig hemma ju!!! Men typ det roligaste som hände när jag var i BH var en fest jag gick på. Ni kan inte gissa vem det var!! Det kan jag det var PARIS HILTON!!!!!! Så jag typ sa till henne att hon var fetyt grym även om världen inte handlar om henne för den handlar ju faktist om mig!! Men för att jag sa det fick jag typ oääänndligt med sovtid på hennes hilton hotels!!!! Superglad för där har dem datorer!!! Men iallafall ska snart åka till vårt hus i Hon Kong!!! Det är stört tycker jag hatar alla kineser som bara chin chang chong kolla min dinge dong, Så jag brukar säga till dem att världen inte handlar om dem den handlar faktist om MIG!!!! Jaja ses sen alla BLOOOOOOOOOGG läsare!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahahaha!! Andreas... ;)

2009-11-07 @ 11:25:10
Postat av: Lovisa

HAHAHAHAHAAH XD

2009-11-07 @ 19:55:49
URL: http://pinoygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0