Molgan, Idol och Tokyo

Hej alla tom fickade putefnasker!!! Idag har jag återigen som vanligt vaknat av att min butler Ben väckte mig. Min dag i privatskolan var ganska seg för mitt på dan har vi en rast som är 2timmar!!! Sen har vi en lektion i 30 min sen får vi gå hem!! ONÖÖÖÖÖDDDDIIIIGGGGTTTTTT!!!!!!!! Så jag och några kompisar (det var egentligen bara jag och molgan men ändå) gick till rektorn och  (yyyyiiiiiipppiiieee kl är 13:37 :D) skrek så det spottade om våra munnar, VI KRÄVER ATT DU TAR BORT DEN DÄR JÄVLIGT LÅNGA RASTEN FÖR DU VET ATT VÄRLDEN INTE HANDLAR OM DIG DEN HANDLAR OM MIG och lite om molgan. Rektorn stirrade på och frågade -Vi?? -Molgan?? Molgan och jag stirrade på rektorn som om han var en ko som födde en lite kalv (det är faktiskt väldigt intressant!!!!) Men sen så stirrade han på mig och sa "Det var bra att du kom hit jag tänkte ändå ta in dig idag, jag har hört att någon har ramlat ut från 5:e våningen. Denne någon var din syster som hindrade dig från att få dit fullmättige arv och bla bla bla sen så bla bla bla". Jag kom på mig själv att jag hade glömt att skolan har videokameror!!! Så jag skrek till rektorn DET VAR INTE JAG DET VAR MOLGAN!! Sen sprang jag därifrån så fort jag kunde!!!! molgan var fortfarande kvar i rektorns rum.... Men såna saker är bara att glömma så jag tänker på vad som skall komma ikväll och då tänker jag på idol. JAG HATAR IDOL!!!! För liksom alla vet ju om min ENORMA talang *host* men man måste vara 16 seriöst jag har vart där varje gång sens den nya jurryn har börjat. (den ääääääggggggereeerr den förra vem vill titta på een kärrring med en stor röd finne i panan???) Men varje gång har det vart vakter där som typ stoppat mig... Men det är tur att jag talar det internationella språket CASH!!! Så jag visade en tio tusen lapp till vakten, det är ju småpengar men han såg personligen till att jag fick komma in vissa människor är ju lite galna. Undrar var dem får det ifrån.... Men jaja iallafall så fort jag gick in i jurry rummet så blev jag utsparkad och de skrek efter mig att jag aldrig var välkommen igen. Konstigt. De borde ju komma ihåg mig från förra årets de ställde ju sig upp och skrek åt mig. Fast jag hörde ju aldrig vad dem skrek för jag hade sånna här armanni hörlurar för att höra mig själv bättre!!! Medan jag stod där och bugade i 10 minuter så kom vakterna och drog ut mig ur jurry rummet. Jag skrek i deras öron att jag hade glömt att ta min guldbilljett på bordet!!! Men de sket i det!!! Så precis inan jag blev utdragen ur dörren så skrek jag högt och tydligt VÄRLDEN HANDLAR INTE OM ER DEN HANDLAR OM MIG!!!!!!!!!!!! Men sen i sommras så blev jag utdragen innan jag ens hunnit fram till Idol-plattan... Jag hade inte ens tagit fram min hundratusen lapp jag hade i fickan, för pappa säger att ge folk små pengar brukar fungera!!! Så jag gick därifrån med en sur min typ så här --> :(
För de som inte visste det ska jag till huvudstaden av tecknolloji jeg harr hortt at deem harr sttavninjsmashinerr der!! Veldigk ckul tikär jag!! Sen sen alla fick toma putnefnasker. Juste jag lägger in en ny featuer i min blogg varje fredag lägger jag in två låtar en hiss och en diss kommentera under låtarna P.S måste bara få mitt youtube account att funka skriv gärna under, för jag behöver smsa en verifierings kod så jag behöver ett nummer för mitt funkar inte!!!! Kommentera under för att hjälpa The Grand Master som de säger i Arn (såg den i min privatskola!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0