LEDSEEEEEEEEEEN

Tjenare alla fattiga tiggare!!! Jag är ledsen att jag inte bloggat på två eller tre dagar!! Nu ska jag försöka berätta vad som hänt och det kommer ju gå fett bäst eftersom alla vet att jag äger!!!!!
SÖNDAG
Ok i söndags fick jag veta en sak, för de som inte visste det går jag på dans och våran rektor ska flytta till Tokyo och lära små japanesiska pojkar att snurra!! Det låter udda men sant. Så när jag hade henne en lektion så blev alla jätte tysta men jag ställde mig upp och drgo värsta talet så här gick det!!!
Jag bryr mig inte om du ska flytta till Tokyo och lära små japanesiska pojkar snurra på en fot.
Några skulle sluta och några skulle bara försvinna men det kan jag inte för dans är mitt allt!!
Hur kan du göra så här du vet väll att världen inte handlar om dig den handlar om mig.
Vi kommer alla sakna dig och lycka till med att lär de japanesiska pojkarna att snurra.

Alla började aplådera och läraren tryckte tillbaks sina tårar. Men hon kommer fortfarande flytta till Tokyo och lära små japanesiska pojkar snurra på en fot. Jag är väldigt glad för hennes skull även om världen bara handlar om mig
för hon var verkligen en riktigt bra lärare och rektor.
MÅNDAG
I måndags var jag hos min piano lärare Robert Wells han var fett schysst!!! Vi har hållt på lite med musikprduktion så jag fick en ny Macintosh som det heter och ett sånt keyboard!! Jag är Feeeet glaaad jao. Såg ni jag skrev jao visst är jag busig!!! Men jag tycker denna Macintosh är skitbra ska ta med den till Beverly Hills!!! Jaja iallfall på macintoshen fanns det bästa musikprogammet nånsin så nu kan jag göra egna HITS de ska bli lika "bra" som Paris Hiltons låtar hon kommer bara älska dem jag känner det på mig!! Kanske lägger ut ett smakprov sen :):):):):) Det är helt klart NICE
TISDAG

I tisdags var jag i min privatskola som vanligt!! Jag tänker absolut inte byta fett grym skollla jag lärr miej soo myket om stvningj!! Och matte vem vet inte att 35526+15672=MINIRÄKNARE hahahhahahahahhaha
I alafall jag skulle ta vaccinet mot das sveininfluensan, men stället jag skulle ta på var en skabbig kommunalskol matsal. Jag tittade min mamma rätt i ansiktet och skrek VART ÄR MIN PRIVATLÄKARE, VÄRLDEN HANDLAR INTE OM DIG DEN HANDLAR OM MIG!!!!!!!!!! Min brorsa dampa för att alla kolla på oss men jag menar det var en skylt där det stog max 400 personer och det var minst 60 pers där det tycker jag är SKAAAABBB!!!! SÅ vi gick därifrån och så åkte vi hem och jag han precis till min privat limmo som tog mig till danskolan, som vanligt när jag kom ut så var det typ 30 papparazis där!! Tur att jag inte hunnit byta om till mina träningskläder det hade vart pinsamt om de vart i alla tidningar jag kan tänka mig rubriken
ANDREAS I TRÄNINGSKLÄDER
Jaja när jag kom dit var det skitkul. En sak jag inte gillade var när han tog in sin hunda Alva alla typ samlades omkring den och börja strula med hunden typ då gick jag in i cirkeln och sparkade iväg hunden och sa HALLÅ VÄRLDEN HANDLAR INTE OM EN BYRACKA DEN HANDLAR OM MIG!!!!!!!Men det var kul iallfall sen åkte jag hem och läste DR.Mugg och hotet får ur-anus!!!! De är den bästa boken jag läst ska lägga upp en recension om den sen!!!
ONSDAG (IDAG)

Jag vaknade som vanligt med att Ben (min butler för de som inte vet)kom och väkte mig typ 7:15, han är schysst gör mina läxor och sånt!! Ialafall lyssnade jag på NRJ wake up call igen men jag kommer inte längre ihåg vad den handlade om!!!! Så jag gick till min privat skola efter att ha kollat på Vakna med the voice. Sen gick jag till min inte så grymma privatskola längre för alla börjar klaga på min blogg!!!! Fast jag älskar er som tycker om den Världen börajar handla lite mer om er nu men inte du MALIN, juste jag sa det och jag tänker inte använda några punkter så det så. <-- Ok då punkter är nödvädiga men jag ska ignorera dig lite nu XDXDXD Så efter den klagande skolan så åkte jag snabbt hem och som väntat var min privat läkare hemma och jag fick sprutan på 3 minuter fast min kompis i skolan fick vänta i den skabbiga matsalen i 5timmar helt jävla otroligt men nu sitter jag här och väntar på att det ska hända något :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0