Hejdo Tokyo!!

Som jag sa att jag skulle så har jag vart och hälsat på min lärare som lärde små japanesiska barn att snurra på ett ben. Jag kommer i håg att jag skrev att hon inte skulle flytta förränn efter jul. Men hon kunde typ inte hålla sig verka det som!!! Jaja iallfall jag gick in i "Snurrstudion" Och där var hon och lärde små barn att snurra!! Helt sjukt. Jaja iallafall jag gick fram till henne och skrek i hennes ansikte VÄRLDEN HANDLAR INTE OM DIG DEN HANDLAR OM MIG!!!! Men efter jag hade skrikit det så märkte jag att det var nån jepanesisk tjej inte alls min lärare!! Piningt!!! Jaja iallafall jag kastade typ 3000 till henne som förlåt och sprang därifrån till RÄTT rum. Nu var jag beredd på att ta med henne hem och få henne att börja undervisa dans igen!! Som tur är kan ingen måtstå det internattinella språket CASH!!! Jag hade en litern bunt med pengar beredd i fickan typ 4 000 000, en normal stor hög för små personer som inte har mer än 100 000. Så jag gick fram till henne och höll ett tal igen!!!

Jag bryr mig inte om om detta är din dröm att lära japanesiska pojkar att snurra på en fot!! nu följer du med mig hem, jag har något åt dig här.

Jag tog fram de 4 miljonerna och lade dem i hennes ficka och som väntat följde hon med mig tillbaks till hotelet och nu väntar vi på planet som ska gå om ca 30 min!!!! NICE, alla kommer bli så glada när jag kommer hem!! Ses sen da bloggarna!!!!


Kommentarer
Postat av: nina

asså andreas du är j helt sjuk :)

2009-11-15 @ 22:45:38
URL: http://endagininasliv.blogg.se/
Postat av: Jasse

HAHA XD

2009-11-18 @ 17:47:46
URL: http://smultronunges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0