Gomorrn

Tjenar alla tokyo längtare. Det är en fin morgon här i Tokyo här är en bild från mitt dåliga hotel!!!Bra nyheter, jag pratade med mina föräldrar och jag får flytta tillbaks till Hilton Hotellet, och de dubblade min veckopeng!!!! nu får jag 6 000 000 000 000!!! JAAAAA. Föresten igår såg jag P!ink!!!! Men jag var obeväpnad, så jag sprang bara upp på scenen och slet micken ur hennes händer skrek i den VÄRLDEN HANDLAR INTE OM DIG DEN HANDLAR OM MIG. Sen kasta jag ut micken i publiken. Efter det fick jag en idé jag kasta ut mig själv i publiken. Det kändes som jag flög!!! Sen så släppte alla japanjävlar mig. Så jag ramla rätt på en stor madras!!! Vilka tror dem att dem är, det gör skit ont att landa på en skrutt madras!!! Om det hade varit guchi skulle det varit lite annorlunda men nu!!!! AAAAJJJJJJJ. Jag ska köpa ut Japan sen ska jag köpa en maskin av nån ond skurk som gör tsunamis. Sen ska jag dränka Japan!!!!!! Moaaaahahahhhhaaaaahhhhahahahahha!!!!! Jaja iallafall sen så ligger jag här på madrassenoch bloggar nu. Och nu går jag, höger, vänster, höger, vänster. Shit det häär var ju svårt!!! Jaja iallafall (höger, vänster, höger) nu ska jag till mina föräldrar som är i nåt ställe som heter slum-men de sa att jag skulle ha lite fickpenningar.  Jag har bara 5 miljoner men jag hoppas att det räcker till vad jag nu behöver dem till!!! Jaja iallfall ses sen blooooooogggggaaaaarrrrrrnnnnnaaaa!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0