Födelsedag!!!

Idag fyller min pappa år, samtidigt som fars dag så vi slipper att köpafarsdagpresent!!! Jaja iallafall för typ 10minuter sen var vi och gratta honom!! Vi liksom tog ut sängen på gatan och sen väckte vi honom och sprängde fyverkireier i typ 45minuter de tog liksom aldrig slut!!!! Men en sak jag är jävligt arg över är att jag inte fick nån presetn!! Så jävla förbanad, men hallå världen handlar inte om dig den handlar om MIG!!! Efter det fick jag en ny videokamera typ 60megapixlar :) eller nåt!!! Jag skulle ändå köpt en ny idag tror jag som alla vet så blir ju videkameror slitna och sånt efter en vecka så det var dags att jag skaffa ny ändå!!! Men jag är jävligt förbannad fortfarande!!! Förra året fick min pappa 3nya bilar och vad fick jag?? En 68 tums LCD TV!! Det var typ det bästa som fanns då men ändå!! Jag har forfarande den, ska nog köpa ny idag iallafall seeees seeen blooooogarna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0