Facebook/Sjuk

Hej all emos som skär sig igår tog jag svinsprutan :D <--Mitt egna namn *stolt*. Jaja iallafall så kan jag säga att igår kunde jag knappt röra armen så jag fick gå runt med en sån sak man har runt nacken och armen!!! Min brorsa trodde jag spela för att få en tröst mobil (vilket jag fick moahahahahha). Men det är inte riktigt sannt jag kände av armen liiiiiiiteee men det spelar ingen roll för jag fick en osläppt ipod nano telefon den är cool  Så här ser den ut :D:D:D:D:D:D:D
Men iallafall så efter det kastade jag den i väggen för att den var röd som alla vet måste mina telefoner vara blåa eller svarta. Så jag skrek till mina föräldrar, VÄRLDEN HANDLAR INTE OM ER DEN HANDLAR OM MIG!!!!! Men de vägrade beställa en ny den var speciall beställd från tokyo så jag kommer inte få en ny för än vi åker till Tokyo i helgen. Men sen gick jag till min fantstiskt stökiga privat skola, den är fett pratig tillexempel i tisdags viskade Marcello till Oscar Wärn nånting men det var så tyst att alla hörde det, så våran stychliga lärare Fru. Stina (vi måste skriva fru inan annars blir vi relegerade :D) Men så hörde hon det och nu kommere båda få tvätta det rikaste barnets limosine med en tandborste, vilket är MIN!!! Hahahahahaha då var jag glad i början av dan men senare på le francais efter lunchrasten höll jag på att svimma men det var ingen som märkte något för en viss person (att nämna namn är ohövligt *hostsimonhost*) vikte origami hela lektionen, det var inte så smart på en franska lektion. Hans origami är helt fabulös men han blev utskickad för att han vek origami på franska lektionen vår lärare sa att det gör man endast på japanska lektionen, det stämmer nog går inte på japanska själv men har några kompisar som gör det. Jag gick på kinesiska förut men när jag fick veta att araberna uppfan sifrorna så bytte jag till arabiska på en gång här är ett smakprov.

!!!!gaj rekcyt tgitsnok tgidläv reviskr hco resäl nam ,tu aksibara res räh ås

Klarar ni läsa det där har ni höööööög IQ nästan lika hög som jag (men det går ju inte hahahhahah) Iallfall så har min dag och gårdag kväll sett ut
PS. Tack för all bra kritik jag har fått hjälper verkligen än at sckriva ok sttawa ret!!!!

Kommentarer
Postat av: Jasse

Jag vet att det skrivs så för jag kan persiska bara att bokstäverna ser helt annorlunda ut för det är ett annat alfabetXD

2009-11-12 @ 23:00:36
URL: http://smultronunges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0