En vanlig dag/Dagens Låt!!

Tjjjooooo små araber!! Idag har jag typ blivit vökt av min butler som vanligt, sen så har jag Haft en vanlig dag i skolan. Jag blev fett suprised för vi sluta en timme tidigare!!!! Som beläning till mig själv köpte jag en ny dator som jag bloggar på nu!!!! EEEPPPP. Jaja iallafall som vanligt på måndagar var jag hos Robert Wells på en piano lektion!!! Men han läxa upp mig för att jag inte övat, men ja bah hallåååå jag har typ vart i Tokyo hela helgen dessutom VÄRLDEN HANDLAR INTE OM DIG DEN HANDLAR OM MIG!!!!! Som vanligt när jag gick utanför dörren väntade ett dussin paparazzis!! Typ bara 58 den här gången!! Det är skönt när det inte är så många papparrazis. Jaja iallfall nu sitter jag på min sprillans nya dator och blooooooggaaarrr. Förresten här är dagens låt!!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha xP

2009-11-22 @ 11:08:36
URL: http://pinoygirl.blogg.se/
Postat av: julia

tönt haha =)

2009-11-22 @ 11:53:07
Postat av: Albin!!!!!!!!!!!

älskar den här låten!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-30 @ 20:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0