Det var en kidnappning!!!!

Det där jag berätta om förut, det om slum-men. Det var typ ett råtthål!! Det stank och var typ 1 miljon ggr värre än det dära capsule hotel!!! Jag skulle kunna sova där varje natt bara jag aldrig behövde sätta min fot i den dära slum-men i gen!! Men jag kände på mig att det var nåt fel!! Jaja iallafall så gick jag in i slummen och på typ 2 sekunder var alla mina märksesaker borta, för det var små japansiska ungar som kom och tog dem!!! Jaja iallfall jag hade kvar lite pengar kläderna och min iphone. Och när jag säger lite menar jag liiiiitttteee, typ ca 1 000 000. DEt var små pengar jag hade i skon!! Men sen ringde min iPhone, ovh mina föräldrar sa åt mig att titta upp. Där var en helikopter!! sen firades mina föräldrar ner i ett rep. Men de stannade 50 meter u pp i luften. Ner kom en stege och de ropade något på japanesiska. Min pappa som kan japanesiska ropade att jag skulle klättra upp för stegen och ge dem 1 000 000kr. Jag undrade vrf de ville ha såna småpengar. Men jaja jag började klättra på stegen, jag kan säga att det var inte bra för mina nya lacoste eeuuuuhhhhh. Men sen när jag kom upp så gav jag dem pengarna och allt slutade lyckligt. Nu sitter jag på det härliga hilton hotel och väntar på en sak men vad?? Någon som kommer ihåg vem som flyttade till Japan?? Men hon ska jag träffa och få henne att komma tillbaka eftersom jag pratar CASH!!! Jaja ses sen och ser hur det går tja då blooooogggarrrnaaa!!!! Förresten de som inte är med i min fan-club joina nu fråga bara Andreas Haglund!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0