Bajs föräldrar/ Modeshow

Alla blogg läsare jag är extremt ledsen för att jag inte har lagt upp några in lägg på typ 10 dar!!! Srrryyy. Jaja iallafall du vill säkert veta vrf?? Men när vi kom hem från tokyo så fanns det ingen data i mitt rum jag fick stört damp!!! Ni kanske undrar vrf jag inte sprang och köpte en ny data men det var för att mina bling bling päron stängde in mig i vår lägenhet på strandvägen!!! Sen tror jag de stack någonstans, för när de kom hem igen (efter 1 vecka) Så var de schttteeeekkkk bruna. Jaja iallafall de hade lagt in massa mat och sånt i kylskåpet, men det värsta var att min butler ben åkte med!!!! Jävla föräddare!! Jaja iallafall när jag var ensam kunde jag inte sätta fingret på vad det var som hade fått dem att göra denna GRYMMA bestraffning!!! Jaja iallafall nu sitter jag här och har ont i halsen och lite sådant!! Men det hände en SCARY sak!! När jag satt och titta på TV:n (83" LED Tv) så plöstigt blev det helt svart och så fick dem mig att dricka något, sen så tror jag att jag föll in i någonting som jag har hört kallas sömn?? Lite konstigt tycker jag!! Jaja iallafall sen när jag vaknade SÅ kände jag att vi åkte i någonting men vad det var har jag ingen anning om. Men en sak kan jag säga det var FETT litet!! Jag kunde inte ens röra på ögonen. Typ.Så jag skrek så högt jag kunde VÄRLDEN HANDLAR INTE OM ER DEN HANDLAR OM MIG!!! Jaja iallafall efter den lååååånnngggaaa resan som kändes som typ 10min så öppnade dem det dem kallade backluckan, vad nu det är. Där låg ju jag så de tog på en sån där luva och när dem tog av dem igen möttes jag av en BIIIGG SURPRISE!!! Där stod min familj med skyltar som det stog Snobbloggen Mode Show 2009!!! Jag fick typ damp och blev så jävla glad att jag hoppade upp och ner i typ 1 timme!!! Jaja iallafall så här såg det ut på SNobbloggen Mode Show 2009!!! SÅ nu sitter jag här i mitt rum med min data tillbaks och bloggar för första gången på ett tag nu!!! Förresten jag vill tacka Ammi för reklamen!!! Jag menar en blinkande skylt i Times Square Taackar TAckar!!! Synd att dom inte kan svenska där hhhhmmmm. Jaja iallafall eeepppp.

Kommentarer
Postat av: alice

HAHAHAHAHAHAHAHA

2009-11-28 @ 23:41:02
URL: http://alicewolle.blogg.se/
Postat av: mimmi

asså allvrligt, vem är det som snackar?!

2010-01-01 @ 20:35:18
URL: http://mimmiblogg.dobergirl.se
Postat av: SussaNE

Hej jag är interesserad av den bruna väskan,vekligen!!!! vad ska man göra då?Och hur mycket är piset för den?? PUSSSS!!!

2010-07-17 @ 20:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0