So sorrryy

Jag är ledsen för jag har inte hunnit bloga på två dar so srry. Om ni undrar vrf så är det för att jag försökt börja video blogga, det har inte gåt så bra :P Jag hyrde till och med in blogg konsulter men de faila ordentligt så de får en tumme ner!!! Poliser har uppmärksamat mitt språkval och de hotade med att stänga bloggen om jag inte tog bort några inlägg!! Jaja iallafall i dag hade jag ett stooorrrttt rep!!! Inte ett sånt dära snöre-rep utan en repition!! DEt var fett kul. Så nu längtar jag till julen som envanlig människa!! Julen ska fira i New York City!! Längtar de har jäääätttteee mycket ljus dära!! Och det här känns inte bra min blogginlägg blir sämre och sämre vrf?? Jaja iallafall igår såg jag en liten mordisk unge på 9månader på gatan. Han satt i sin barn vagn med en plast kniv och såg extrrreeemmmttt mordisk ut!!! Sen tog han fram en karta på mellanöstern och börja placera ut små bomber på den? Sen ringde han ett samtal och börja prata engelska med Bush. Han sa typ -Yes, Yes its all under controll we plant big boombs. Sen börja han skratta ett ont bebiskratt!! Roligt eller crreeeepppyy?? Kommentera och så om ni tycker han verkar elak. Jag han ta en bild men när jag gorde den svartvit så blev hans ögon röda det är mysko!!! SÅ här såg det ut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför skriver du aldrig på bloggen??

2009-12-30 @ 19:46:46
Postat av: erik

fyfaaaaaaan, asså jag kommer lägga resten av mitt liv på att ha ihjäl dig!!!!!, eller sätta dig i en tunnel i stockholms kloaker!

annars : en kanon blogg!

2009-12-31 @ 21:17:46
Postat av: Anonym

för de som inte visste det så har snobbloggen blivit hackad så nu finns jag på twitter!!

2010-03-22 @ 20:40:55
Postat av: Playmates Of Sweden

lova that picture ;)

2010-06-11 @ 18:11:02
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/
Postat av: Tanja Racetovic

Hej! Jag är en tjej på 13 år och söker en brevvän! Jag skoja bara, tänkte bara fråga vad du heter på instgram o.s.v och säga att jag älskar din typ av humor. Den gör min så glad! :D Lenny flower power! Kossor i taket, kvinnor på kaklet, röven i rumpan, hästen i strumpan. Bästa sången, jag vet... Aja tja då gajs!

2012-09-23 @ 10:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0