Hmmmm

Det har inte hänt något idag?? Förutom att jag fått en ny design träffat amerikas president och störst av allt åt en BJ!!!! Jaja iallafall jag vill att ni ska veta att Lady GaGa kommer bli lika stor som michael Jackson!!! Jaja iallafall nu tänker jag fortsätta lyssna på Lady GaGas nya album The Fame Monster. Mina favoriter därifrån är ALejandro, Bad Romance och telephone!!! Telephone är en duett med béyonce!! Nu ska jag kalla på min butler och be honom att kalla in min tam sibiriska tiger, jag känner för att kela med den. För den är så söt med de stora stirriga ögonen och det snövita pälsen!! Ohh här kommer han ju, Sibirisiibri jag älskar min tama tiger!! Jaja iallafall nu vet jag inte vad jag ska göra??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0